Godkväll (:

Nu är jag är jag är igen :P det är nu jag ska berätta om min underbara dag :P

Den startade vig kvart i 6 då jag hoppade in i duschen och sedan på jobbet idag va det både roligt och jobbigt, det var kul för pappa och Magnus skulle fixa med en del av ”utvisnings delen” men de hade inte fått alla bitar från Wanzel så jag och Mico hade riktigt kul åt dom när de diskuterade hur de skulle bygga utan en ritning ( Mico visade inte dom ritningen förens de kommit halv vägs vilket gjorde dom ännu mer frustrerade :P

Sen så vandrade jag med amanda på stan. Vilken mysig flicka det är (: hon köpte byxor jag köpte en tröja. Det känns bra att veta att jag har er att prata med jag älskar er allihop. In any case vi tog varsin toast på Waynes Coffee och delade på en kladdkaka de var jätte gott men de gick på över 100 kronor fast det var nästan värt de ( iaf va toasten delicious :) sen promenerade vi lite till diskuterandes… Vi snackade lite om varför det är okej för killar att skryta om sex men inte för tjejer, vill tjejer att killar ska ha haft många tjejer innan? Vi bara diskuterade lite allmänt om vad vi tycker och jag tror iaf att vi var ganska enade om att tjejer inte skryter om sex för då blir de automatiskt slampor… Det var en trevlig dag tack för eftermiddagen Amanda <3


 

Kommentarer
Postat av: amanda, din babe ;)

hade grymt trevligt gumman :)

hahahahaha jaa vi pratade verkligen om allt x)

liksom världens viktiga frågor <3<3

2008-08-07 @ 11:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0