Tjenis :)

hej på er alla underbara (:

hoppas ni har det jätte bra. Idag har jag jobbat sönder mej nej men dagen började bra med att jag var i god tid till tåget. när vi va vid rocksjön har ett träd trillat omkull, blir då sittandes på tåger i ca en timme frysandes innan de bestämmer sig för att baka tillbaka till hovslätt. tar bussen från hovslätt och är då blöt och trött. kommer till jobbet ska fundera ut ut man sickar expresspaket till polen med TNT jag skojjar inte när jag säger att det va jätte krångligt. Så nu ligger jag på min säg och tänker ta en tidig kväll. Jag vill inte va trött imon för då e pappa på jobbet :P

men nu ska jag se om jag kan hjälpa Ämma med hennes blogg ha de bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0