dag 30!

Hejhej Tisdag. Idag har jag mycket i skolan men passar ändå på att skriva lite i bloggen. Konstruktions prov senare hoppas det går bra med tanke på att alla som ska ha provet är oense om hur man ska lösa en av uppgifterna (den sista). Hoppas även svenska argumentationen går bra, och tyskan som vi skulle ha läst behöver inte vara klar än. Jag som stress läste boken för att hinna. Jag ska iväg och köpa en klänning till min syster idag efter skolan till hennes konfirmation. Igår kom lisa och emma och förstörde min eftermiddag, haha. Nej de var riktigt trevligt och jag fick jätte fina örhängen. Lisa behöver namnförslag till barnet så kom med förslag. Bilder från igår kommer senare. Jag få se om jag skriver nått mer sen. Ha det bäst.

 

<3


Kommentarer
Postat av: Martin Leksand

Hej, har du det stressigt :P

Hoppas allt är bra, kika bara förbi lite ;)

2009-04-24 @ 19:19:52
Postat av: E L E N A

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg.

Idag kommer ämnet självförtroende tas upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt.

Alla tycker olika! =)

2009-04-26 @ 10:05:20
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Anonym

mkt fin design gumms =) <3

2009-04-26 @ 17:51:39
URL: http://heriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0