Dag 31!

Goddag Måndag. Idag var det ett tag sen jag skrev men som ni vet har jag haft mycket att göra förra veckan. Så nu ska jag skriva om vad jag gjort.

Jag har gått i skolan!

I torsdags var det ungdomens frågestund då var jag med och klagade på maten vilket resulterade i att JP ringde mig i fredags och frågade om de fick göra en intervju med oss om skolmaten. Vilket de såklart fick, så idag var de här och pratade med oss och tog kort (jag känner på mig att jag inte blir så bra på korten) men jag hoppas skolan och kommunen reagerar lite nu i alla fall. Jag hoppas verkligen att det blir en bättre skolmat. Jag har jätte mycket träningsverk i benen så jag har problem med att gå i trappor. Vad har mer hänt i mitt liv idag satt jag och Fia senare även Emanuel Felix och Ludde på vid hamnkanalen det var jätte trevligt sen åt jag och Fia, vi hämtade mackor på Subway, Mums.

 

Gasellen ringde innan så när jag kommer upp nästa fredag får jag mina tider inför sommaren. Jag måste säga att även om det blir att tufft arbete så är jag glad att jag har ett jobb.

 

Så nu ska jag läsa engelskan igen och sen ska jag se vad jag kan göra. Hoppas ni gillar min design.

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0