Dag 32!

Godkväll Onsdag. Nu sitter jag på mitt rum och gör inget direkt. Jag har ägnat dagen till att först göra klart design arbetet med Elena och för att göra detta har vi vart tvungna att sitta i en och en halv timme i skolan sen åkte jag och jobbade hos pappa. När jag kom hem åt jag en stor tallrik sprödbakad torsk med ris och citronsås så sjukt gott!

 

Efter det kände jag för att sitta ute å jag har idag läst män som hatar kvinnor eller jag läste inte hela slutet, för det var inte så roligt. Men för övrigt var boken bra.

 

På fredag tänkte jag ta hem lite folk grilla och ha det mysigt Emma Assarsson, Stina Andersson, Emma Axelsson, Hanna Eriksson, Emma Willysson och jag är det för tillfället jag tänkte finns det någon som jag inte frågat men som vill vara med (förlåt om jag glömt någon) skicka bara iväg ett sms. Är det någon som har ett förslag på mat, eller efterrätt eller vill hjälpa mig laga maten hör av er jag tänkte kött en god sallad klyftpotatis och en god efterrätt om innehåller choklad. Hoppas ni tycker detta låter bra.

 

Ha en bra onsdag.

<3  


Kommentarer
Postat av: E L E N A

Hejsan! Hoppas du har haft en fin dag idag! =)

2009-04-30 @ 22:45:02
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: E L E N A

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg. Idag kommer ämnet ålderskillnad upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt! =)

2009-05-01 @ 08:53:57
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0