Dag 10!

Hemma! Idag har jag vart på diac med Elena. Det kom några åttor till oss idag, vi improviserade riktigt bra tycker jag. Carina har skaffat en hund, en impuls grej. Carina är vår handledare på företaget. Hon kommer ta med sig Pepsi varje dag nu. Pepsi är en svart liten blandras mellan chiwawa och någon mer ras helt underbart söt. Efter detta åkte jag till pappa för att jobba.

 

Sen kom jag hem, då var Felicia och pappa hemma. Vilket var väldigt skönt. Uppenbarligen mår Felicia inte riktigt bra och har inte vart hos den tjejen som hon praoade hos i Stockholm idag men hon var där i måndags och i tisdags och hon  har haft det bra i alla fall.

 

Med sig hem hade Flisan köpt en tröja från Gant. Tack söt! Nu ska jag se om jag måste plugga på något. Ha det bäst.

 

pepsi

elena

jag

<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohhhh vad gulliga vi är allihop :)! Haha^^. Du, jag och pepsi, varje onsdag <3

2009-02-26 @ 19:44:45
Postat av: elena

Ohhhh vad gulliga vi är allihop :)! Haha^^. Du, jag och pepsi, varje onsdag <3

2009-02-26 @ 19:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0