dag 11

Det går framåt… jag har cirka 11 läsare om dagen erkänn bra, haha.

 

Idag har vart en lång skoldag så jag orkar inte skriva så mycket om den eller överhuvudtaget idag. Vi har nu pratat med Håkan om Gudrun och vårt senaste prov i svenska då alla fick IG. På lunchen åkte jag och Madde till A6 för bådas telefoner hade börjat krångla och bådas blev fixade det var skönt.  Imorgon har jag sovmorgon, skönt eftersom jag har sen träning ikväll som jag inte vet hur den kommer gå för att jag är så seg.

Jag är riktigt hungring men eftersom jag hade en så sen bussresa hem så orkar jag inte riktigt fixa mat fast jag borde nog göra det i alla fall. Har någon något bra mat förslag? Min fantasi är slut men pasta vill jag inte ha kanske något med ägg typ omelett… ja så går det när man har besluts ångest haha.

 

Hoppas ni har en bra torsdag!

 

<3

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

jag ahr 1 tyck synd om mej xD

2009-02-26 @ 17:27:47
URL: http://tiigerz.blogg.se/
Postat av: Sofia

söt blogg du har :)

rösta gärna på min blogg förresten, står mer på min blogg ;)

2009-02-26 @ 17:32:59
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0