Dag 12

Jaha Fredag igen, kul. Jag har precis kommit hem och jag ska åka in för att hjälpa mamma handla mat. Skolan var helt okej idag. Idrotten var kul. Vi lekte lekar haha .

 

Ikväll ska jag va med Sofia Andersson trevligt!

Vilka ska se melodifestivalen imorgon?

Usch jag tror jag har fått ännu en slänga av twilight feber igen. Jag älskar twilight har läst den säker miljoner gånger eller man hinner ju med att läsa första boken ganska många gånger på ett år, men just nu är det den fjärde boken som jag läser Breaking Dawn eller den kommer ut på svenska om 12 dagar och heter så länge vi båda andas. Jag fick reda på att DVD kommer ut om 60 dagar. Då ska jag ha twilight kväll, haha.

 

Hoppas ni får en kul fredag.

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0