dag 20!

HejHej Torsdag.

 

Jag vet att jag inte vart jätte duktig på att uppdatera min blogg det sista, jag ber om ursäkt men jag har helt enkelt inte orkat skriva. Just nu har jag mycket i skolan så jag har vart under press hela veckan men de släppte i dag i och med tyska provet. Dagen har vart lång, pappa och jag hämtade upp Linus idag på morgonen han och pappa skrattade åt att jag inte kan något om bilar och att pappa vägrar låta mig köra hans bil, detta tyckte Linus var jätte kul. Suck. Nu snöar det ute och pappa har börjat fixa med mattan, jag kanske lägger in bilder sen. Det blir lite tidigare träning idag eftersom att vi ska träna med F16. jag kom på att jag hatar snö från och med idag fram till mitten av november.

Anledningen till att jag skriver är att Adam tjatade på mig att jag slarvat, och det är bra att han tjatar annars hade de tagit en månad innan jag skulle ha skrivit kan jag tro. Amanda var på mig med att lyssna igenom mcflys senaste album så det sitter jag och gör just nu, de är lite mer rockiga nu men jag älskar dem ändå, lätt de bästa som finns.

Så nu hoppas jag att mamma fixar mat till mig och att de blir något gott för jag är riktigt hungrig nu, Eds skolmat är inget jag rekommenderar. Imorgon ska jag bada med fia sen och nästa vecka går jag bara halva torsdagen och fredagen i skolan det om något är skönt. Så medans Adam åker skidor så sover jag vilket är typ lika bra.

 

Ha en bra torsdag.

<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0