Dag 21!

Hjehej Lördag.

Idag är det helg. Det är skönt, haha. Felicia ska ha massa kompisar här ikväll så det blir fullt hus så jag åker in till stàn med Hanna och Emma. Idag har jag solat och köpt två soffor till rummet, jag tänkte lägga upp en bild på hur de ser ut just nu. Mamma och pappa lämnade mig hemma för de ska köpa paket till mig, jag fyller ju 17 på tisdag och hela släkten kommer imorgon, då får jag massa paket!!

Vår nya tv kom upp igår med lite hjälp av mig jag måste säga att jag blir riktigt nöjd med rummet de kommer bli skit snyggt.

 

Jag kommer inte att behöva åka till skolan förrän på torsdag så jag har ett litet mini lov nu.

Ha en bra lördag

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0