Dag 22!

Jaha Söndag. Nu börjar jag tröttna på att skriva blogg kanske för att jag inte har många läsare eller för att jag inte har någon som helst struktur på det hela.

Idag har vart en jätte bra dag jag blev nämligen fyrad av familjen och släkten. Mamma och pappa kommer ju inte var hemma när jag fyller år så jag har fått paketen nu. Jag har fått en Peak tröja, G-star jeans, två linnen, nagellack, väst och två skjortor från boomerang av familjen och lite annan av släkten. Så det känns riktigt bra dessutom fick jag träffa Melwin, Johanna och Jesper och jag fick jag bestämma mat, då blev jag lycklig.

 

Så nu är jag sjukt trött men jag är LEDIG imorgon så ha det bra i skolan och på jobben.

 

<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0