Dag 24!

Hejhej Torsdag. Kära läsare jag vet att det var ca en vecka sen jag skrev sist. Detta är inte något jag är stolt över men jag har ingen bra ursäkt, som vanigt tog jag ett litet uppehåll…

 

Idag var sista innebandy träningen vilket jag, Madde och Hanna flummade på. Jag tänker inte säga förlåt till dem som vi störde för jag tyckte att de var lite onödigt seriöst för att vara sista träningen med det här laget. Vi hade även ett 2 timmars långt syrelsemöte idag med chips, haha.

 

Vad som mer kan påpekas är att vi ska ha tema vecka nästa vecka med tema utveckling. Ja de låter väl kul? Vi har ju absolut inget viktigare för oss på jing utan vi kan ju lika gärna ta ledigt en vecka eller hur!?

 

Förövrigt så mår jag bra lite trött bara och det blir inte bättre imorgon och på lördag då jag Madde och Sabina ska söka till idol!

 

Nu hoppas jag på minde uppehåll och en skön vistelse i rosenlunds bubbelpool imorgon.

 

<3 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och hur gick det på idol sen då?

2009-04-02 @ 20:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0