Dag 33!

Hejsan hoppsan Söndag. Nu har jag tänkt berätta om min helg. I torsdags var jag Emma A och Hanna och åt på Jensens det var jätte gott. Vi fick vitlöksbröd till förrätt sen kött potatis på olika sätt och olika såser. Sen en efterrätt som vi valde själva. Sen gick vi lite på piren. Sen hem till emma och kollade på P.S. I love you. Jag grät som vanligt Emma grät i slutet och Hanna gillade bara filmen, haha. Sen sov jag hos Emma för dagen efter skulle vi hjälpa till uppe på Street hockey turneringen. Det var helt okej men galet kallt.

 

Sen körde Adam oss till Willys för att handla mat med Hanna sen kom pappa och hämtade oss. Vi åkte hem och sen kom Jennifer och Madde. Vi satte igång i mitt kök och lagade en massa mat. Det blev också jätte gott. Efter en stund smsade Jossan och frågad ifall hon fick komma. Självklart fick hon det och även hon högg in på maten. Dock inte efterrätten för hon Carro och Amanda har något godisförbud tävling, och Jossan ansåg det lönlös att plocka ur bananerna ur banan och choklad-pajen. Vi hade en jätte mysig kväll och många skratt. Det måste vi göra om flickor.

 

Igår pluggade jag och läste även den andra delen av Stig Larssons böcker. Den verkar spännande. Så nu ska jag plugga matte C sen ska vi kanske åka upp och spela lite golf.

 

Hoppas er helg har vart lika bra som min.

 

<3

 

Emma och Hanna

Hanna

jag och Emma

jag och Emma

Hanna och Emma

emma

Grillen

Jennifer

alla utom madde och Josan

jossan

 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ta bort bilden på mig med dina flätor NUUUUUUUU

2009-05-03 @ 21:27:19
Postat av: johanna jo

men vad är det jag ser?? jossan o i fätor? haha

2009-05-11 @ 21:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0