dag 34!

God dag Lördag. Ja nu kommer en uppdatering av bloggen. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja men here I go…

Först träningen jag känner mig oerhört stolt att jag löpt två gånger denna vecka och ven fast det är jobbigt och riktigt svårt så har jag löpt woho för mig.

 

Det andra är skolan. Skolan går inte så bra som jag vill att den ska gå, missförstå mig inte det går inte dåligt det är bara svårt att bli jämförd med alla smarthuvuden i min klass där det ibland känns som om jag är korkad vilket enligt dem jag förmodligen är^^ , sen har lärarna så höga krav eftersom alla är så smarta och det gör ju saken inte bättre när man liggen på normal intelligens nivå och alla i klassen och på jing över huvudtaget ligger över medel. Men det är bara att kämpa på.

 

De tredje är Felicia min undrbara lilla syster som nu är iväg på konfirmations läger. Hon konfirmeras nästa vecka det ska bli kul att träffa henne. Men nu kommer problemen med vad jag ska köpa och vad jag ska ha på mig. Problem, problem.

 

Det fjärde är jobbet. Jag har jobbat igår och ska iväg för att jobba idag. Det är svårt att jobba på fredagar och lördagar i och med at jag inte kan alla priser och det är så sjukt mycket folk. Så jag hoppas att jag kan fixa jobbet idag och lära mig lite priser. Annars är jobbet jätte kul, jag tycker inte det verkar som ett slav arbete som jag fått höra andra säga att de ska vara, hoppas att jag får många tider i sommar.

 

Detta är nog det som händer i mitt liv just nu och nu måste jag duscha så att jag hinner med bussen till a6. ha en underbar dag.

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0