Dag 35!

God morgon söndag. Igår jobbade jag från 20 i 12 till halv 7 det var en lång dag. Jobbet är fortfarande lite bökigt med alla priser och allt som ska flyta på hela tiden, så allt flyter helt enkelt inte. Ofta är det skönt att bara gömma sig inne i disken men jag vet att jag måste stå där nere också och jag antar att kassan kommer att bli lättare. Vad som mer är jobbigt är att jag inte förstår hur trött jag är förens jag känner efter. Jag hade bara 20 minuters rast på hela dagen och det var nog bra, för jag kände att jag var helt borta efter dessa 20 minuter. Så det var tur att de var fullt med folk när jag kom tillbaka för annars hade jag somna ståendes.

 

Jag och Sanna tog sen tåget till Taberg och sen kom jag hem (thank you dear God for my bed) och duschade och åt innan jag åkte med Hanna in för att gå på bio med Emmaa och Hanna. Jag tror filmen hette State of play men är inte säker, filmen var i vilket fall bra. Sen så gick jag och Hanna bort mot Juneporten för att värma oss i väntan på bussen. När vi rycker i dörren är det en person som hoppar på mig bakifrån fatta att jag blev rädd. Jag vände mig om och där står Jossan!!    Gapskrattandes denna kväll hade hon bara druckit två cider. Hon skulle in med Johanna på O'Learys, jag och Hanna undrade naturligt vi vad hon skulle göra där inne. Då svarar jossan ja vet inte Johanna sa att vi skulle sitta vid ett bord.

 

Idag ska jag plugga matte och sen kommer mormor hit och äter middag med oss. Felicia kommer hem idag också saknar skitungen.

 

Ha en bra söndag.

 

<3 


Kommentarer
Postat av: Jossan

haha

2009-06-09 @ 19:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0