Dag 36!

Godafton Måndag. Nu tänkte jag ta ett snabbt avbrott från matten. Idag så åkte jag in till skolan för att ha elevrådsmöte. Det var bara jag där den första halvtimmen, sen kom det ungefär 8 pers fram till halv 10, men det är det man får ta. Elevrådet bestämde inget jätte viktigt idag, eller det gjorde vi kanske och har bara inte förstått alvaret av detta än. Sen hade jag matte och efter matten kom Jossan för att hjälpa mig med ännu mer matte fast vi satt mest och skrattade. Jag älskar den flickan!

 

Sen fikade jag och Sofia Högberg under håltimmen. Och sen gick jag på stan med mamma och köpte kläder, kanske lägger upp bilder sen. Och nu pluggar jag mer matte med stämningsfylld pianomusik i bakgrunden. Har ni inte hört Yiruma har ni missat något.

 

Kan någon hålla med om att den där känslan när man har lyckats lösa ett matte problem som man absolut inte fattade innan helt själv är en av de bästa känslor som finns!?

Ha en bra Måndag.

 

<3


Kommentarer
Postat av: Jossan

<3

2009-05-18 @ 23:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0