Dag 37!

Godkväll Söndag. Fast jag borde kanske säga lördag för enligt mig så är det inte söndag förrän jag vaknat. Veckan ha bestått av plugg så jag har inte skrivit. Men men dagen har spenderats lite överallt men mest hos Emma Axelsson som fyller 18 år idag. Stor Grattis kram från mig.

Jag och Lisa överraskade henne med att komma lite tidigare än hon planerade och sen blev vi kvar hos henne och det var jätte mysigt sen kom Hanna och gjorde saken bara bättre.

 

Jag har precis sett på ESC och jag hejade inte på Norge tar nog ett tag för mig att vänja mig vid låten, jag är fortfarande kär Danmarks förra bidrag (tror det var Danmark) ”all night long”. Men det var kul att hela Europa gillade låten Grattis säger jag.

 

Ska jag skriva om musik har jag två nya favoritlåtar, ”Lucky” och ”Details in the fabric” båda är sjungna av Jason Mraz den första sjunger han med Colbie Caillat och den andra med James Morrison. James är för övrigt en av mina favorit artister.

 

Imorgon är det konfirmation då kommer hela släkten hit plus Emma och det kommer att bli kul att träffa alla. Så nu tänkte jag sova så jag orka upp imorgon, jag har nämligen lovat att fixa Felicias hår. Så god natt alla sötisar sov gott.

 

<3

 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Heja Norge

2009-05-18 @ 23:32:05
Postat av: hanna

lovely you =) <3

2009-05-27 @ 11:23:47
URL: http://heriikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0