I think that possibly maybe I'm falling for you.

Hejsan.

Idag ä det inte så bra väder ute. Men men man kan ju inte klaga när det är December.

Igår var jag hemma hos Joyce och Allan och julpyntade lägenheten, jätte mysigt iom att de är lite som mina amerikanska grandparents.

Efter det så hängde jag med Jennifer och Alexandra hos våra grannar Evan och Andrew. det var extra mysigt eftersom Aron vår andra kompis är tillbaka i Santa Barbara efter att ha vart hemma i San Fran i en månad. Så nu har vi äntligen hela gänget samlade igen.

Idag ska jag ta en promenad till International student office för att hämta mitt I-20 visa sen ska jag träffa Jossan och mysa. Vi ska ta oss till Old mission för att vi ska hinna se lite mer än State street innan Jossis åker hem imorgon, jag kommer sakna henne.

Ha det!

Pussssss <3

Kommentarer
Postat av: Jossan

"Ha det" hahahah

2010-12-15 @ 07:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0