Sometimes we all have bad days, when everything feels far away.

DET REGNAR!
Ne nu blev det fel...
DET SPÖREGNAR!!!!!!!!!!!!! GAAAAAAAHHHHH.

Livet är lite surt just nu. Igår hade jag, Alexandra och Jennifer hade julavslutning innan Jennifer åkte hem. Vi vinkade av henne vid 2,45 i natt ( min tid) och nu har hon åkt till Sverige och lämat oss i SB, hur ska jag och Alexandra klara oss ensamma??

Det hela blir inte bättre av att vi har 2 lägenheter ensamma så man har ingen att prata med. Dessutom är detta en tråkigt grå dag med regn och mer regn. Det ända positiva med igår va att jag hittade julmust! Nu ska jag tvätta kläder... Jippi...


Jag vet inte om den blir på rätt håll eller inte...

Pusssssss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0