This is the starting of my greatest fear!

Jaha här sitter jag, för er är det morgon för mig kväll.

På grund av att jag inte mår så bra i ögonen så har jag bestämt mig för stanna hemma idag. Idag är en typisk Dricka kaffe, göra chokladbollar och se på film... Typisk Emma och Olivia dag.

JA! Jag har hemlängtan, Jag vill hem till lilla Jönköping till alla caféer och till alla som jag känner. Självklart saknar jag min familj men jag saknar verkligen hela Sverige. Att veta att det är 3 advent imorgon gör mig galen!

Jag har inte gjort något vettigt idag, städat lite, Maja köpte chips och Cola till mig. jag tror inte min mjölk är så bra så blir inget kaffe. hade velat ha tea. Nepp, nu babblar jag bara. Skriver lite för att få ett tidsfördriv. Jag blir såhär utan att ha något mål med dagen. Jag saknar skolan!






Nej mina ögon är inte bättre :(

Pusssssssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0