It's in your eyes.

HejHej, Hemskt mycket hej.
Nu är det tredje advent (eller det är det fortfarande för mig iaf)

Idag åkte jag med Josefine Olsson till State Street för att julmysa och shoppa. Vi började med en Acài bowl i paseo nuevo. Sen promenixade vi upp och ner på State och sen tog vi oss till piren för att se på Båt-Julparaden sen tog vi en fika på Starbucks.

Jossan är en av mina absoluta favoriter här i värden. Tack för att du alltid gör mig på bra humör och för att du alltid får mig att skratta.

Dagen avslutas nu i lägenheten och Indiana Jones.

För er som känner jossan kommer här lite höjdpunkter från dagen:
Jossan kommentar 1:
Jag tror jag är lite feg inför att testa frukter och sånt, sen jag misslyckades så totalt med att göra smoothie. Jag är nog inte så bra på att blanda frukt med saker.

kommentar 2:
Jag: Jaha nu måste vi gå till postoffice.
Jossan: Jag vet vart det ligger... vänta lite vi ska... upp eller ner...

Här kommer bilder från dagen!




Pussssssss <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka fina bilder :) kommentar 2 var klockren! Förövrigt måste jag säga att Jossan har ett jättefin armband som syns på ena bilder! Vet du vart hon köpt det? :) pusss

2010-12-13 @ 12:15:48
URL: http://heriiksson.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hannah jag köpte det när jag var i Stockholm i somras..kommer inte ihåg var, kan varit åhléns..

2010-12-15 @ 07:25:38
Postat av: Hanna

Rackans, fint var det iaf :)

2010-12-15 @ 19:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0