Can we bring yesterday back around.

Tjolahopp!
Nu är det ONSDAG!! :D

och jag har vart dålig på att blogga igen.


I förrgår var jag ute med Jossan och promenixade först upp och ner på State Street. Vi träffade även på Ben på stan och tog en fika på coffee bean and tea leaf. Eftersom det var jossans sista dagar här va det ganska surt att säga hejdå till SB i dåligt väder menmen man vet aldrig med vädret här. Efter vår underbara prommenad så gick vi hem till mig där jossan lagade mat för första gågen sen hon kom hit (jag övervakade) det blev en omelett!

Igår så var jag ute med Ben och lärde mig åka skateboard, kan ju inte säga att jag är en naturbegåvning precis... nu blir det mat sen ska jg ta min till Down Town och köpa de sista julklapparna :)

Ytterligare 2 kommentarer från jossan

1:

J: Olivia kan du ta kort på mig blan dehär träden?
o: Javisst!
j: Bra, för de ser inte så svenska ut
o: Kan ju bero på att det är palmer...

2:

o- ska vi gå över campus bron så du får några kort därifrån?
j: Ja det kan vi göra!
o: fast det är ganska mörkt ute nu...
j: det gör inget för jag har inga andra mörka bilder!
Nu ska jag kila iväg till State med Alexandra och Jennifer bilder kommer sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0