And the world spins madly on.

Idag har jag, Alexandra och Lisa kollat på vår nya lägenhet (förhoppningsvis) och nu sitter jag här hemma Alexandra är i duschen och de andra är ute. Lyssnar på låten ”world spins mady on” det är lite så jag känner mig idag, värdlen snurrar på. Jag har vart här i snart 5 månader känns som 3 år sen jag kom, kunde aldrig drömma om att hitta en så bra vän som Alexandra, Jennifer och Lisa. Jag har träffat så många underbara personer genom att åka hit och jag vill verkligen inte åka hem. Samtidigt saknar jag alla personer hemma.

 

En stor anledning till att jag flyttade kom jag på mig själv med idag var för att jag hade fastnat, samma grej varje dag, skolan, Jönköping, innebandy. Jag behövde komma bort och bryta med allt för att se vad jag vill och för att stå på egna ben. Och nu vet jag mer vad jag vill med mitt liv, jag vill ha kul, jag vill resa, jag vill utbilda mig, jag vill se nya delar av världen. Jag älskar hemma och min familj men jag är inte beredd att ge upp mitt nya liv än. Jag älskar vad jag gör och vart jag är i livet.

 

Så tiden flyger förbi, samtidigt som det känns som 3 år känns det oxå som igår jag stod på flygplatsen, landade, träffade Alexandra och de andra. Jag kan nog inte beskriva hur glad jag är över att jag åkte. Jag behövde detta.

 

Idag kom även 2 paket från min underbara familj! fick mina harem byxor min och Felicias tröja, godis och kaffe. TACK! detta gjorde min dag!

 

Jag måste oxå börja tänka på julklappar och vad jag önskar mig. lägger snart upp bilder på den nya lägenheten som vi kollade på. Den ligger rakt över gatan, 2 badrum (tack och lov!) 2 sovrum bra kök matplats och vardagsrum. det bästa är att jag inte har nått avstånd till skolan om vi får lägenheten precis som denna terminen vilket är helt underbart.

 

Ha det superbra!

 

pusssssss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0