But I'm all grown up now.

Hejhopp.

Just nu sitter jag och lyssnar på julmusik och pluggar. Jag har tänt det enda Ljuset vi har i lägenheten. Lisa är på väg till bion med Daniel, Alexandra handlar mat, Maja och Alex är på Starbucks, Jennifer är på våg hem från San Francisco. Och här sitter jag.
Just nu har vi lite panik över hur vi ska göra med lägenheten eftersom Jennifer inte är hemma så kan vi inte ta ett beslut...

Jag och Alexandra ställde upp som modeller för Trever idag, lite coolt att han går på fotograf skolan, vi har vart modeller ganska många gånger, dock är det ganska tråkiga bilder för det är mest tekniken som han måste få till så det blir lätt ganska fula kort. Alexandra har fällt ganska många roliga kommentarer idag; jag vill bara vara hemma i lägenheten och göra saker... Hon är ganska underbar ibland, haha.

Nu är det riktigt kallt här i Kalifornien så ska göra en kopp varm choklad och en macka :)

Ha en superbra dag!

Pussssssssss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0