Du är en saga för god för att vara sann.

Godafton.

Jag har haft en jätte mysig thanksgiving här borta. Igår blev jag som sagt inbjuden till min lärare för middag med henne, hennes familj och 12 andra internationella studenter. Jag hade med mig Alexandra, Lisa kunde inte komma...

Vi åkte dit till klockan 2 fick skjuts av Patrik. Han är med i min Consumer Selling Strategies klass med Julie Brown. när vi kom dit fick vi ett glas vin och snacks. Julie bor jätte fint i ett Gated community i en stor villa med sin man Paul som vart stridspilot, deras äldsta dotter Jennie vad också där med sin pojkvän Dave. Efter att vi blivit bekanta fick vi mat, jätte god kalkon, sötpotatis, lassange som en av studenterna gjort, bröd och grönsaker. Det va jätte god mat och vi hade jätte trevligt hemma hos henne. Efter maten firade vi Tim som fyllde 21, Julie fick en tårta för sin födelsedag nu i veckan, Paul hade bakat uppochner pumkin-pie, och samma student som gjorde lassangen hade gjort en blåbärskaka. magen stod åt alla håll, haha. Efter maten fick vi champange och mer vin sen satt vi mest och pratade.  Vi åkte inte hem från Julie föns efter 8 timmar.

När vi kom hem hängde vi mest med Folket på Buena Vista som hade gjort mat, vilket vi inte åt av... Idag åkte vi ner till State och åt på backgard bowls. Sedan dess har jag Alexandra, Trever och Jack suttit och kollat på film. Nu blir det en lugn kväll med plugg.

Hoppas allt är bra med er!

innan middagen








Pussssss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0