Du behöver inte säga något, när tiden flytt och åren gått.

Hej.

Just nu sitter jag och väntar på att pastan ska bli färdig, jag ska snart upp och träffa Aliana på starbucks för att göra klart PR, sen ska jag handla mat. Efter det ska jag till skolan för fixa redovisning i Consumer selling strategies. sen har jag redovisning i Marketing communication.  Sen har jag bara 3 skoldagar kvar!

 


Igår hade vi pluggstund med gruppen för att göra klart vår integrated marketing communications plan. Det va jag, Lisa, Julia och Michael. skolan är ganska tuff just nu när alla finals väntar. så skolan får prioriteras. Idag bestämde jag och Lisen oss för att bo kvar i lägenheten så nu vet vi vart vi ska bo nästa termin.

 



Gårdagen med plugg..

Pusssssss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0