Hanna - Melissa Horn

Måndag, jag har vart ledig idag, och inte gjort något... Som vanligt.

 

Imorgon ska jag välja kurser och sen ska vi även kolla på en annan lägenhet. denna ska ha pool och vara billigare så vi får se vilken vi väljer och hur det blir.

 

Jag ska oxå kolla om jag kan gå med i Softball laget och måste ta tag i CSN, boedet, finals, kurser... att bo hemmifrån är inte en dans på rosor.

 

Just nu är det kallt i Santa Barbara, jag måste ha jeans och tjocktröjor på mig nästan hela tiden inte det roligaste, dock går alla amerikanare runt i mjukiskläder hal tiden så att gå klädd som i Sverige är att vara uppklädd, vilket för mig känns jätte annorlunda.

 

Under min och Alexandras plugg dag på fiket Warm Cup en bit ifrån oss så smet vi in på Riteaid och köpte lite juldekorationer och eftersom det är första advent på söndag kommer vi absolut att mysa till det med pepparkakor och julmysigt!

 

Idag var jag ledig eftersom vi hade vårt event Bitchcraft med marketing eleverna och imon går jag bara mellan 6 och 9 (han släpper oss tidigt så borde bli till 8) och på onsdag har jag ingen PR iom att det är dagen innan thanksgiving så då går jag bara mellan 2 och 5 :) nu ska jag lägga upp bilder!


Bitchcraft!




 

Youghurtland och Starbucks!

 

 

Tjejmiddag!

 

 

Nya lägenheten!

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0