hejsan hejsan.

Idag är det Söndag. Seg dag.

 

Denna veckan har vi haft vår bitchcraft föreställning. Vi har nämligen i 2 av mina klasser ( introduction to marketing och consumer selling strategies) gjort reklam för en komedi show. komikern heter Maryann Douglas. Jag måste tyvärr säga att hon inte var så bra men jag tror ändå det var en lyckat planering som vi genomfört.

 

Vi hade bland annat; dörr priser, snacks och photobooth. Vår lärare Julie Brown tyckte om vårt arbete och även om inte vi fyllde hela salen så kom det ändå ungefär 50 personer och kollade.

 

Jag har även börjat planera för min nästa termin, vilka kurser som jag ska läsa och vilken tid som de ligger. Just nu ser det ut som att jag kommer gå i skolan mellan 10 och 5 måndag och onsdag varje vecka. jag kan nog överleva men detta innebär att jag får väldigt tight schema när det gäller läxor mellan måndagar och onsdags lektioner. jag kan välja att ta international business på tisdagar och torsdagar om jag vill. det är min första kurs för dagen. det tråkiga är bara att jag då börjar 8 2 dagar i veckan och bara har en lektion de dagarna så det känns lite konstigt att gå då. fördelen är dock att jag kan ta en simmkurs 3 gånger i veckan på måndag onsdag och fredags morgonen. Nackdelen med den kursen är fredags morgonen. Fördelen är såklart att jag får simma 3 gånger i veckan. Som sagt, ett svårt val.

 

Mina kurser för nästa termin är, international business, international marketing, gender issues och digital imaging (photoshop). Jag ska välja den 23 så fram tills dess behöver jag inte bestämma mig men det är alltid bra att ha planer, ellerhur?

 

Jag ska försöka ta kort på skolan när det är sol och fint väder så jag har lite bilder på hur det ser ut här där jag bor. Det är skönt att mamma, pappa och flis nu har kommit hem från resan. Blir lite surt att inte prata med dem på en vecka...

 

Nu ska jag hoppa i säng och ställa klockan på tidigt, jag ska nämligen häsa på min lärare klockan 8 imon!

 

PUSSSSSSSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0