Hello!

Idag orkar jag bara inte plugga...

 

Jag har en newsrelease angående svenskar i olika klubbar på skolan och ett pitchletter till denna release, jag måste även skriva en Question and answer angående en person som har med klubbar att göra. Detta är i PR. Sen måste jag läsa Kap 12 och göra en tidningsannons med kuponger till Marketing Communications imon. (PR är till onsdag)

 

Jag har endast 11 dagar kvar som jag måste befinna mig i skolan på men det känns som en evighet (de är utspridda över 4 veckor)

 

jag hatar:

  1. PR
  2. Marketing Communication
  3. introduction to marketing
  4. att jag inte orkar plugga
  5. att min mjölk till kaffet är slut

 

Saknar min familj och vänner känns som att all blir svårare för att jag inte har dem hos mig, jag vet oxå att man alltid saknar det man inte har så när jag väl träffar min familj kommer jag vilja ha nått annat. Så det är kanske bra att jag saknar min familj för jag kommer alltid ha stödet från dem.

 

imorgon är det tisdag, jag planerar att läsa kapittel 12 idag och kanske skrivia men news release så att jag bara har läxan till imon och pitchletter kvar.

 

Önskar att jag bytte ut PR när jag hade chansen :(

 

Pussssss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0