I would have let you go...

Idag sitter jag på vårt nystädade golv hemma med min Alexandra. Idag har jag haft lektioner med Julie Brown. Ingen PR!! inte direkt så att jag gråter!

 

Igår va jag på Starbucks och Youghurtland med Jossan. hade inte träffat henne på länge så vi promenerade lite på State street i regnet och letade efter pepparkakor och julklappar. Vi hittade allt möjligt kul inne på worldmarket, scones, choklad, julkalendrar, glögg... mysig tur.

 

Idag har jag och Lisa vart i skolan. det var 2 kul lektioner med favoriten Julie Brown. Jag Lisa och Alexandra är inbjudna till hennes hus för en thansgiving dinner. Det ska bli jätte kul. men nu ska jag skriva min Marketing Communications Plan så jag kan åka iväg imorgon.

 

Här kommer lite bilder från mitt campus. Inte riktigt som i Sverige...


Pussssss <3
Update! nu sitter alexandra och berättar om hur man fixar stop i toaletten.... inte frächt precis!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0