Just one look at you, and I can tell we, click so perfectly.

Tjenis :D

 

Idag är det bättre väder ute! Jippie!

 

Just nu sitter jag ensam hemma i lägenheten och trivs med att få bestämma musiken. jag ska se till att bli klar med min Integraded Marketing Communications Plan idag sen ska jag även bli klar med mitt final project i PR samt göra en Quiz i PR. Så min söndag ser inte så rolig ut. Däremot kan man alltid få en roligare vecka när man inte har massa i skolan.

 

Igår pluggade jag hela eftermiddagen sen hängde vi med BV folket. blir ingen riktig helg utan BV folket, haha.

 

Ne nu ska jag göra mig en andra kopp kaffe och sätta fart med läxorna!

 

Pusssssssss <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0