Livet är bra.

 

Idag är det varmt igår va det varmt haha jag älskar Kalifornien.

 

Igår vann Giants world series vilket är det största du kan vinna innom baseball. da har inte vunnit på 54 år och det är första gången de vann för San Francisco (laget är ursprungligen från New York). Så jag och Aron var väldigt glada igår :D!

 

Halloween va jätte kul! jag va utklädd till nån arme grej, german beegirl och gossipgirl maskerad typ. Hade såå roligt. Har även köpt mina combat boots så jag är glad :D

 

Nu är det bara en månad kvar av skolan. känns helt stört hur fort tiden har gått jag älskar verkligen att vara här. Vill inte åka hem. Jag och Alexandra planerar framtiden ihop. vi måste hitta lägenhet och fixa kurser inför nästa termin.

 

Det är konstigt men jag känner att jag har vuxit sen jag kom hit. Jag är fortfarande mig, men mig är en annan jag än när jag åkte hemmifrån. Mitt liv har verkligen förändrats och nu börjar jag för första gången planerna mitt liv och ta ansvar för mig. Det är kul att se att jag börjar tänka på hur det ser ut hemma, städar försöker plocka undan, jag är fortfarande inte bra på det men det blir bättre.

 

Nu har jag druckit mitt kaffe, det är 25 grader ute, himmeln är blå, solen skiner, poolen ligger bara nedanför min lägenhet JAG SKA SOLA.




 

 

 

PUSSSSSSSSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0