Nu kan du få mig om du vill, ikväll, ikväll, Jag tycker om att stå intill dej

Godmorgon alla mina 3 läsare!

Jag har precis öppnat nya kaffet och dricker min andra kopp för dagen, Jag sov på soffan i natt så somnade sent och min underbara Alexandra kände att det va kul att spela musik 7 på morgonen :)

Igår kväll hade vi första advent fika, tände alla 4 ljusen och julbelysningen. Sen fick Lisa panik för att det blev så mörkt så hon tände lampan, förstörde lite stämmingen, sen kommer Trever med mat som han inte orkade äta upp, sen kom Michael för vi skulle plugga och helt plötsligt blev det jobbigt med julmusiken oxå. Men men vi gör ett nytt försök nästa vecka!

I natt satte någon underbar person på värmen på high så jag kokar upp här hemma med mitt varma kaffe, ska öppna baklongdörren och Plugga lite till... jag tycker inte om finals!

Pussssssss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0