You know we'er superstars. We R who we R

Nu kommer det! Jag ska göra ett nytt försök till att blogga, dels på grund av att jag inte vill glömma vad som händer i mitt liv och för att jag vill att ni hemma ska kunna se vad jag gör, som att det nu skulle intressera er... Men jag gör det här till största delen för migsjälv.

 

Okej så idag har jag vaknat, druckit kaffekopp #1 och ätit 2 knäckemackor med Philadelphiaost och tomat. Nu ska jag snart hoppa in i duschen och efter det borde jag åka och handla men jag vill inte missa att jag får välja kurser idag så  vi får se om jag orkar ta mig iväg för att handla mat...

 

Igår hade jag och min andra blonda hälft; Alexandra Liljeström att moment of affection. vi målade de 2 kopparna som vi har i lägenheten som vi oftast bokar upp. Vi använde Alexandras fina pennor och målade lite allt möjligt som vi har gjort sen vi kom hit.

 

Nu sitter Alexandra och fixar håret och jag ska hoppa in i duschen för att förbereda mig på dagen och faktiskt gör nått i skolan! för jag har en hel del som jag måste ta tag i när det gäller skolan och nästa termin.

 

Talk to u later...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0