måndag / tisdag

Heeeeelllloooooo!!

 

Det är måndag natt för mig. rättare sagt 1 på morgonen. varför är jag vaken undrar du?

Jo jag kan berätta! det är åska ute! jag börjar denna eftermiddag/ kväll med. Nu ska jag äta en bagel med Philadelphia ost och tomat sen ska jag plugga sen fritid. å jag gör min mat och fastnar framför datan.

 

Nu har jag dessutom panik över att jag inte tagit tag i att träna ordentligt så nu ska jag börja äta sallad och andra nyttigheter på heltid sen SKA jag börja träna.

 

Men anledningen till att jag är vaken nu är just det att det åskar ute. Blixtrar och dunder, dudodududu... passande...

 

 

I helgen har jag vart iväg med Alexandra, Aron och Trever på en roadtrip till Napa Valley och till Santa Cruz (som dessutom är namnet på mexikan matbutiken med super-billiga grönsaker och frukter.) Vi hade mycket trevligt och fick en privattur av trevers pappa på en av de största chardone vingårdarna i Kalifornien. Mycket intressant!

 

Eftersom vi nu har 7 veckor kvar i skolan av första terminen och jag pratar mer svenska än engelska så har vi i lägenheten nu bestämt oss för att börja prata engelska med varandra. vi bestämde detta på morgonen och har sedan dess pratat svenska med varandra :D (nej jag skojar inte vi har glömt bort det)

 

I övrigt så är mitt liv kul. nästa event är den stora Halloween festen om 2 veckor så nu måste jag hitta en kostym till detta inte precis det lättaste, men kommer nog att lösa sig.

 

Ha det super bra i kylan jag hoppas på sol imorgon. Godnatt.

 

 

 

 

 

 

Pussssssssss <3

 



Kommentarer
Postat av: Emma

ÄNTLIGEN uppdatering :)) bra gumman, kul att du använder klänningen :)) <3

2010-10-19 @ 19:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0