Torsdag

Det är fortfarande dåligt väder i SB.

Idag har jag tusen grejer som jag måste göra!
1. tvätta
2. Städa
3. plugga
4. handla mat
5. träffa Ariel för en fika
6. hitta halloween outfit.
kanske inte känns som så mycket. men jag känner pressen ;) haha

Jag och alexandra diskuterande innan att om man inte stannar upp och tittar på vårt liv så fattar man inte att man är här. Kommer nog aldig riktigt förstå att jag vi är här. Varenda gång man stannar upp så blir man lika mycket förundrad.

Jag har fått en ny hobby. Sara Montazamis blogg. Jag älskar den! http://blogg.veckorevyn.com/saramontazami. jag behöver nya booths som hon har så nu ska jag ut på höst shopping :)

Saknar er där hemma!


Pusssssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0