Hej igen!

nu ska jag berätta om dagen.
Jag och Alexandra bestämmde oss för att vi ville ha glass när vi pluggade så vi lägger löpet till west campus för bussen går därifrån på söndagar. Vi kommer fram bara för att inse att det är måndag lägger löpet tillbaka till hållplatsen utanför vår lägenhet då kommer Alexandra på att vi åker till en annan butik och vi springer över till vägen lättande över att det står folk där. Givetvis är dom bara där och tar kort och går sen då åker bussen förbi på andra sidan. Jaha tänker vi, vi väntar väl tills bussen kommer då. 20 min går innan vi blir rastlösa och ringer runt för att hitta numret till en taxi. Max är den enda som svarar och hans nummer svarade ingen på så jag letar igenom mina senaste samtal. Hittar ett nummer Alexandra ringer berättar att vi sitter utanför på busshållsplatsen vi får då höra.
"sorry Swety we are bussy right now, you should wait for the bus!"
irriterade går vi hem igen då är maja hemma och berättar att eftersom det är laborday så går bussarna som söndag. jag kollar busstidstabellen igen och ser då att vi precis missade bussen när vi gick tillbaka.
Tillslut fick vi tag på en taxi och vi har nu ätit glass och pluggar förfullt. Sjukt värt!
om ett par timmar ska vi tillsjukhuset igen för att se hur vår kompis mår och imon är det skola igen. Ha det super bra!
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0