Onsdag :D

Idag har jag äntligen fått helg!

Skolan gick över förväntan bra och nu så är jag super nöjd med mitt resultat för dessa två gadar i skoan.

Imon ska jag träffa Allan och Joyce innan de åker till Kanada, sen ska jag till ett gym klockan 3 med Alexandra för att träffa en kompis som arbetar som personlig tränare. hans ka lägga upp ett träningsschema och matplan för mig och Alexandra sen sätter träningen igång på allvar.

På fredag ska vill grilla på stranden. Hoppas på att vi blir runt 40 pers får se hur det går :D men det ska bli trevligt. Nu är jag jätte trött efter att ha gått upp vid 20 i 7 imorse för att plugga så ska sova tidigt!

Ha det bra i Sverige!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0