Tisdag

Hej.

Idag har jag pluggat. Eftersom det inte gick så bra igår och vi åkte till sjukhuset på kvällen så fick jag inte så mycket gjort som jag ville. Så imorse vid halv 7 väckte alexandra mig och jag pluggade effektivt fram till 1 min enda klass idag börjar vid 6 så har ett par timmar till på mig. men jag är ledsen att säga att jag tröttnade lite nu det sista, inte så kontigt kanske. haha.
Glssen so jag och Alexandra köpte igår är nu snart slut. Alexandra som är allergisk mot mjöl köpte cookiedoe glass, fick jätte ont i magen och spolade ner resten i toan igår. så det är bara jag som har glass kvar i frysen.

Jag tror jag hatar min PR lärare vi får så otroligt mycket läxor att jag får panik. 60 sidor 4 skriva inlämningar och en väldans massa artiklar och youtube filmer ska vi ha läst/skrivit/tittat på tills imon och när börjar jag?

IDAG

Det är mulet idag så lite surt, men det blir lättare att plugga än om det är super fint väder så man ska nog va glad.
Vi ska antaglign till sjukhuset ikväll igen efter skolan om vi får komma upp efter 9 när jag och lisa slutar. och nu ska jag plugga vidare!

Miss my family!

puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0