Hemma…

 

Nu har jag vart på Hawaii I en vecka jaghar haft mina midterms och jag har vart värdelös på att uppdatera min blogg och planerade att bli bättre på det!

 

Hawaii var helt underbart!

 

Vi (jag, Carro, Jennifer, Alexandra och Marcus) skulle alla dela rum men blev uppdelade på två som låg mitt emot varandra på 29 våningen, Jag och carro delade på det ena och måste bara säga att utsikten från hotellet inte var helt fel!

 

Vi inledde vår semester med en stor middag med alla som var på Wakiki beach typ… vi var 13 pers dagarna efter Solade vi vi hyrde bil och åkte runt ön, såg pipline stranden med de extremt höga vågorna och starka strömmarna, vi såg havssköldpaddor, såg solnedgången över havet, snorklade på en helt underbar strand och solade lite till… jag har vart sjuk hela veckan med en förkylning så det sög lite men jag hade ändå en helt underbar semester!

 

Bara det faktum att man kan säga vi drar en vecka till Hawaii gör att man inser att man inte bor i Sverige. Känns sjukt att jag verkligen vart på andra sidan jorden, tidsskillnaden är 12 timmar från svensk tid. Men nu är jag hemma och nu måste jag börja plugga igen, läsa ikapp mig lite om jag ska hinna bli klar med alla kapitel inför mina prov och finals, inte kanske en kul helg, men nu är det bara ca 32 skoldagar kvar av denna termin… jag kommer hem om 60 dagar!!!

 

Puss på er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0