Last thing on my mind.

Hellu!

 

Idag är det onsdag vilket innebär international marketing och Gender issues.

 

Livet flyter på snabbt här i SB och jag kan inte förstå att jag åkte hemifrån för snart 2 veckor sen.

 

Min första lektion idag var med Anna Kwong, en mycket underhållande lärare som har förtid pensionerat sig och nu undervisar hon mest för att det är roligt. Det bästa med henne är att hon är så engagerande och att hon får mig att vilja bli lika framgångsrik som hon är idag. Jag har även Anna i international Business på tisdags och torsdags morgnar klockan 8 till 9.20. Anna ska ta med sig de som vill ut och äta på kina-restaurang för att fira det kinesiska nyåret. Det är nog det mest intressanta med lärarna här, de bryr sig verkligen om oss elever på ett annat sätt är vad de gör hemma i Sverige.

 

Nu sitter jag här i sängen och ska skriva klart min kapitel summering i international business, dricker vitaminbrus och äter djungelvrål. Livet är bra ibland.

 

PUSSS <3



Kommentarer
Postat av: carmen

hej det skulle vara sjukt gulligt ifall du gick in på denna : http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=137#/rosta och röstade på mej, och skriv en kommentar i min blogg om du gjorde det så får du en länkning i min blogg på fredag samt alla andra bloggar som röstade kram ! :)

2011-01-26 @ 23:29:23
URL: http://carmentoubia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0