That is the truth.

LÖRDAG.

Godmorgon alla mina underbara läsare (ni är nere på 4 nu...) eller godkväll om ni är i USA.

Helgen har vart super bra, jag har vart lite på stan, hängt här hemma, pluggat, tränat...

Idag howewer var jag först nere vid poolen med Uffe, Tove och Carro. Vi bestämmde oss därefter att äta hamburgare på habit, sjukt gott. Uffe berättade också att hon hade extra biljetter till filmen "127 timmar" så jag och Carro hakade på. Filmen var otolig, speciell och det är den filmen som berörtmig mest någonsin. Den är baserad på en sann historia om en man, Aron som är ute i Uthas vildmarker och klättrar när han tar fel få en ostabil sten, faller och klämmer fast underarmen mellan den ostabila stenen (som är en gansa stor sen) och klippväggen. Du får sen följa honom och vad som händer under hans 6 närmaste dagar. Jag kommer nog aldrig att se filmen igen men jag rekomenderar alla att se filmen!

Efter det att filmen var slut gjorde vi pannkakor här hemma vi gjorde smet för 8 personer, Alex åt en Tove åt 2 och vi åt resten inom loppet av 10 minuter. Mycket gott måste jag säga!

Nu efter att ha legat i soffan och smält maten i ett par timmar ska jag hoppa ner i sängen och titta på min dator. Hoppas att ni har det bra vart ni än är!



Pussssss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0