All i need is just a little time.

I'm back!


Det är nu söndag kväll och i morgon börjar skolan, jag ligger i mitt nygamla rum med Lisa och Ulrika.

Sen jag kom tillbaka har vi bytt rum till det stora trippelrummet. Nu sover jag i Alexandras gamla säng, det är lite lustigt när man tänker hur vi har flyttat runt i lägenheterna här borta. Den största förändringen är mina 2 nya rumskompisar, Tove och Ulrika. 2 riktigt underbart mysiga tjejer. Lite konstigt att jag har vart här i en och en halv vecka och vi kommer verkligen super bra överens. Under den första tiden har vi shoppat på State Street och hängt på stranden tillsammans med alla de nya svenskarna här på BV.

Igår klippte jag mig så nu har jag fått kortare hår samt blivit lite mer blond, jätte skönt och idag har jag gjort tacopaj som räcker i en vecka.

Jag ska bli bättre på att blogga nu när jag kommit i ordning här i SB.
Ha det super bra!


Alexander, Ulrika, Tove, Maria, Trevor och Jag.






PUSSSSSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0