När du inte ser.

Still sick...

 

 

Idag har jag tagit det lugnt, och vart tråkig... Jag har haft så stört ont i halsen så jag beslutade mig för att stanna hemma och ta igen mig, så vi gick ner på state street.

 

Där åt vi (vi inkluderar Alexander, Carro Uffe och Tove) på Silvergreens, det är typ ett nyttigt snabbmats-ställe, jag åt en Farmersmarket sallad bestående av bladspenat, jordgubbar, blåbär, pinjanötter, kyckling och Chevreost! Super gott!! sen promenerade vi på State Street, hittade ett par solglasögon på Forever21 inte direkt nått märkespar men jag kände att jag tröttnade på mina blommiga, Student budgeten.

 

Nu har jag skypat med min syster och ska precis krypa ner i sängen när jag nu inser att vi har myror i rummet. Inte så kul.

 

Godnatt världen!

 

Pussss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0