Bara en vecka kvar.

 Nu när jag bara har en vecka kvar så börjar jag fundera på mina tre och en halv månad som jag bott här. 
Jag har haft en jätte kul termin och träffat så många nya vänner.
 
Jag funderade på vad jag kunde göra för att summera min tid i Wolverhampton såhär en vecka kvar och kom fram till frågor och svar.
Här kommer de:
 
Vad kommer du sakna mest?
Vad jag kommer sakna mest när jag åker är människorna och närheten till vänner. Det är både kul och frustrerande att bo precis bredvid sina kompisar men tystnaden hemma kommer vara jobbigt till en början.
 
Vad kommer du vara glad att lämna?
Jag kommer vara glad att slippa badrummet! Min dusch har ett lågt tryck vid hög temperatur, den är fruktansvärt liten och det är stopp i avloppet så vattnet rinner inte ner. Toaletten låter som en motorsåg när man spolar och det är fruktansvärt irriterande. mitt handfat har två  blandare. en för kallt och en för varmt, de sitter på varsin sida av handfatet och gör så att du antingen får iskallt vatten eller kokhett.
 
Vad har vart roligast?
Roligast har vart att träffa nytt folk, få komma bort och bo i ett nytt land och ny stad. 
 
Vad har vart tråkigt?
Tråkigt har vart att jag inte har mer att göra i skolan, att man inte fått möjligheten att lära känna fler. Samt att väggarna här är så tunna att du jämt hör personerna som bor runt dig samt de som står utanför. 
 
Vilka motgångar har du stött på?
Jag fick inte ha en av de kurser jag ville läsa och det var till en början en stor besvikelse. Jag tycker också att trafiken har vart jobbigt att förstå sig på.
 
Bästa minnet?
Denna var svår. Min bästa händelse var London med mina föräldrar. Det var skönt att komma bort över några dagar och få äta god mat, men om jag ser tillbaka på hela min termin så kommer nog upplevelsen av att bo i korridor vara det jag saknar mest. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0