kulturchock

Jag vet inte hur många gånger jag fått höra om kulturchock, men det kändes som alt för många gånger.
Du upplever smekmånadsfasen, där allt är nytt ch spännande sen kommer krisfasen när alt blir jobbigt och allt känns konstigt och sist anpassningsfasen.
 
För bara ett par veckor sen så var jag i krisfasen och kunde knappt vänta på att få komma hem, men nu, när jag bara har 2 och en halv vecka kvar så tycks tiden bara flyga förbi och jag vill inte åka hem.
 
Jag tror att jag verkligen har kommit över den svåra tiden och känner mig som "hemma" i Wolverhampton. Jag kommer sakna alla vänner och mitt liv här borta. Det är otroligt annorulna från både Sverige och USA men det kommer alltid vara speciellt för mig!
 
Nu ska jag sätta på min spellista med Andrew Belle och plugga hela eftermiddagen.
 
Hoppas allt är bra hemma!
KRAM
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0