Hej

Jag vet att jag vart jätte dålig på att uppdatera min blogg det senaste så här kommer ett längre inlägg om vad jag har gjort de senaste två veckorna.
 
När jag kom hem från London så hade jag massa inlämningar i skolan. Så stor del gick åt att lämna in arbeten samt återhämtning. På onsdagen åkte jag med Anna till Birmingham för att köpa nya svarta skor (mina gick söder i London) och byta ut ögonskuggor på MAC. 
 
Under veckan gick vi även på en promenad i parken, det börjar bli riktigt höstligt (eller kanske ska säga jul eftersom julskyltning har vart uppe sen början av november). Vi har också köpt juldekorationer till vårt kök. 
 
I lördags var jag åter igen i Birmingham med en kompis James. Vi gick på 50 års jubileet av min favoritserie Doctor Who. Efter det gick vi på den tyska Julmarknaden i Birmingham. Otroligt mysigt! Vi köpte choklad-doppade jordgubb och banan "pinnar" och åt Bratwurst och gick omkring och bland allt folk.
 
Nu har jag tre veckor kvar här borta. och jag börjar bli ganska så "nöjd" med Wolverhampton. det ska bli jätte skönt att komma hem och få sova i en skön säng (jag har konstant ryggvärk av min säng här) men innan jag kan komma hem så ska jag göra tre arbeten så det blir en massa tid spenderandes i skolan.
 
På onsdag ska jag till Harry Potter Land med alla i min korridor. Det är som Universal studios i usa MEN, detta är bara med Harry Potter. Vi ska få se de grejer som använts i filmerna. (de har exempelvis återuppbyggt allt golv från stora salen, och vi får se djuren som vart med i filmerna).
 
Ha det så bra hemma!
KRAM!
 
Birmingham.
Vi blev attackerade av ekorrar som hoppades att vi hade mat.
Parken.
Juldekorationer.
Julmarknaden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0