LONDON!

Hejhop!
Nu är jag hemkommen från London. Jag, Mamma och Pappa hade en underbar lång-helg.
Vi inledde med att mötas upp på hotellet sen tog vi oss ner till SOHO och gick omkring. vi hamnade på en underbar Italiensk restaurang. vi åkte sen hem. 
 
Dag två inleddes med Primarkt, zara, Barbour (både jag och pappa köpte jackor) mm. Sen fick vi stressa hem då vi hade afternoon tea på The Ritz. Jag tror aldrig att vi druckit så mycket te i vårt liv. Det var en otroligt vacker sal som vi satt i och plockmaten var god (framförallt sconesen). Sen såg vi på musikalen Fantomen på operan. 
 
Dag tre inleddes med ett besök på museum sen såg vi vaktbytet vid Buckingham Palace. Eftersom vädret var sådär så hade de ingen musik, vi passade även på att se Big Ben. Sen åkte vi ut till Covent garden och shoppade hela eftermiddagen. Vi tog oss på kvällen till ett stekhus där jag fick min första "köttbit" på två månader.
 
Sista dagen spenderade vi på stan då det var vissa grejer vi ville byta ut, sen tog vi oss ut till Noting Hill men på grund av regn och inga paraply så åkte vi tillbaka mot stan, vi gick på Harrods för att sen ta oss till Nobu (en japansk restaurang  där vi åt ännu en fantastisk middag. Vi avslutade resan med ett glas vin på Duck and Waffle en restaurang på 39 våningen med fantastisk utsikt.
 
Här kommer några bilder.
Selfriges på Oxford street, samt deras julskyltning.
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart! Gillar framförallt bilden på din pappa i telefonkiosken. Superman? /T

Svar: Hahah han hoppas nog iaf!
OliviaHolmlind

2013-11-10 @ 18:54:00
URL: http://tessiisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0