Plugg och Packning

Just nu tar jag en plugg-paus. Jag har försökt att vara fokuserad på min uppsats om ekonomiska ojämlikheter MEN jag har knappt kunnat hålla ögonen öppna sen klockan 5 (eftersom jag har vart uppe sent flera dagar i rad för att få klart mitt arbete som jag lämnade in i måndags) Jag satta mig därför, för ungefär en och en halv timme sen, i köket så jag inte skulle lockas av min säng.

Och vet ni vad nu är jag snart halvvägs (750 ord av 2000) innan jag flyttade ut hit hade jag knappt 300 så jag är GANSKA så nöjd med mig själv!

I morgon åker jag till LONDON för en långhelg med mamma och pappa. det ska bli SÅÅÅÅÅÅ kul! Ska försöka uppdatera med bilder under resten av veckan!

Mitt rum är just nu ett Bomb nedslag eftersom jag inte vet vad jag vill ta med mig... problemet är jag har en stor resväska så jag skulle kunna packa hela garderoben... men det känns lite over the top för fyra dagar.

Nu ska jag ta mig en liten kaffe kopp till och skriva klart halva arbetet innan jag går och lägger mig.

KRAM

 
Plugg i biblioteket. Bakom skärmen är James min klasskompis som höll på att skriva samma arbete. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0