Dag i Oxford

Hejsan!
 
Idag spenderade jag dagen med Anna i Oxford. Staden är helt magisk. Trotts att det skulle regna så kom solen ut under eftermiddagen!
 
Nedan kommer MASSA bilder:
 
 
 
Det var tydligen examen i Oxford idag, så det är därför alla har på sig "examen kläder"
 
 
Bara för att.
 
 
Anna vid biblioteket. 
 
 
Biblioteket.
 
 
 
Jag framför Virgin Church. Längre ner kommer bilder tagna från kyrkans torn.
 
 
 
Anna!
 
 
 
 
 
Konstiga huvuden runt skolan.
 
 
 
 
Utsikt.
 
 
 
 
 
 
 
 
Smalaste trappuppgången någonsin. 
 
 
Första föeläsningssalen på världens första universitet. Harry Potter spelades delvis in här.
 
 
 
 
Äldsta puben i Oxford
 
 
Så om jag kan göra om mina studier så vill jag plugga i Oxford!
 
Hoppas ni har det bra!
KRAM!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0